HANDELSBETINGELSER
Her finder du de gældende vilkår for handel med Holitropia. Vi anbefaler, at du læser alle handelsbetingelserne igennem, før du fuldfører et køb hos os.
VIRKSOMHEDEN
Holitropia ejes og drives af virksomheden:
Rasmussen Travel
Førslev Møllevej 5
4690 Haslev
CVR: 16 24 75 02
Ejer: Hans Erik Rasmussen
Mail: he@rasmussentravel.dk
Kundehenvendelser & klager:
Tlf.: 40 10 60 94
Mail: birgitte@rasmussentravel.dk
Klagemulighed over os:
Er du uenig med vores afgørelse i forbindelse med en klage, kan du klage til Center for Klageløsning vis Klageportalen for Nævnenes Hus:
Nævneneshus
Eller her:
EU klagenævn
GÆLDENDE LOVGIVNING
Virksomheden er beliggende i Danmark og hører under dansk lovgivning.
- Forbrugeraftaleloven
- E-handelsloven
- Markedsføringsloven
- Aftaleloven
- Købeloven
PRISER & BETALING
Alle priser på hjemmesiden er i danske kroner (DKK) og er inklusiv moms.
Det er kun muligt at betale via følgende kreditkort: Dankort, Visa & Mastercard. Vi betaler gebyret fra vores betalingsleverandør, mens du som kunde selv betaler eventuelle gebyrer, der kommer fra din kortudbyder.
Vi benytter os af de danske firmaer QuickPay & Clearhaus til at håndtere betalingsmetoderne på vores hjemmeside.
For køb af ophold:
Når du gennemfører et køb på vores hjemmesiden og har udfyldt vores spørgeskema, og deltaget i en telefonsamtale med os, vil vi godkende dit køb og efterfølgende trække beløbet fra dit kreditkort.
For køb af diverse produkter:
Når du gennemfører et køb på vores hjemmeside, vil vi trække beløbet fra dit kreditkort, så snart vi har håndteret din ordre.
SÆRLIGT FOR OPHOLD
Ophold kan kun endeligt købes ved at udfylde vores spørgeskema og derefter aftale en telefonsamtale med os for endelig godkendelse, medmindre du som kunde har deltaget i et ophold hos os før.
Ophold afholdes fysisk på adressen:
Førslev Møllevej 5
4690 Haslev
Du som kunde skal have læst vores dokument om forberedelse jf. kost m.m. og ved ankomst, skal du underskrive vores erklæring om regler for et retræteophold og i øvrigt udvise hensynsfuld adfærd overfor alle. (Disse dokumenter findes under hvert ophold i vores shop)
Du som kunde møder ind til den aftalte tid, hvor du skal have fastet mindst 4 timer før. Dernæst må du ikke ankomme påvirket af alkohol m.m.
Overnatning:
Der er flere forskellige overnatningsmuligheder i forbindelse med et ophold.
De fysiske rammer aftales individuelt med os før afholdelsestidspunktet for opholdet.
Det er derfor også vigtigt at sørge for, at du som kunde medbringer de nødvendige praktiske ting. Disse praktiske ting er listet under hver købsmulighed i vores shop.
Mad & drikkevarer er inkl. i opholdet og afhænger af opholdets længde.
AFBESTILLING & FORTRYDELSESRET
Fortrydelsesretten regnes i hele dage. Hvis den sidste dag falder på en helligdag, en lørdag, grundlovsdag, den 24. december eller den 31. december, udløber fristen den følgende hverdag.
Er din fortrydelsesfrist overskredet, refunderer vi som udgangspunkt ikke dit køb. Men under visse omstændigheder, er det muligt at lave en særskilt aftale med os.
Du fortryder din bestilling ved at skrive til birgitte@rasmussentravel.dk med ordet “fortrydelse” i emailens emnefelt.
Ved køb af ophold:
Du har 14 dages fortrydelsesret, der starter fra bestillingsdagen. Vi opkræver et administrationsgebyr på 1000,- dkk i forbindelse med din fortrydelse, da vi allerede starter på at planlægge & forberede dit ophold fra bestillingsdagen.
Ved køb af diverse produkter:
Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du har modtaget produktet.
LEVERING & RETURNERING
LEVERING
Vi leverer kun til adresser & pakkeshops i Danmark og de brofaste øer. Vi leverer derfor heller ikke til Grønland eller Færøerne.
Vi pakker og leverer din bestilling hurtigst muligt.
Vi indleverer din pakke til PostNord, som derefter leverer pakken til din adresse eller den pakkeshop, du har valgt.
Er din pakke beskadiget under transport, skal du kontakte os hurtigst muligt med billeddokumentation på skaderne. Vi vil herefter refundere dig det fulde beløb for din pakke medmindre, du ønsker at få tilsendt en ny vare af samme slags.
RETURNERING
Ved returnering af et fysisk produkt. Afholder du som kunde selv omkostningerne ved at returnere produktet til vores fysiske adresse:
Rasmussen Travel
Holitropia
Førslev Møllevej 5
4690 Haslev
Vi modtager ikke pakker, der sendes pr. efterkrav.
REFUNDERING
Diverse produkter
Indenfor fortrydelsesfristen:
Vi refunderer det fulde beløb.
Udenfor fortrydelsesfristen:
Vi refunderer som udgangspunkt ikke beløbet.
Beskadiget under transport:
Vi refunderer det fulde beløb, når vi har modtaget billeddokumentation for skaderne. Dokumentation sendes til birgitte@rasmussentravel.dk med ordet “beskadiget vare” i emnefeltet.
Hvis du ønsker det, så kan vi sende en ny vare af samme slags i stedet for at refundere det fulde beløb. Ønsker du dette, skal du tydeligt gøre opmærksom på det, når du kontakter os.
Ophold
Indenfor fortrydelsesfristen:
Vi refunderer beløbet minus et administrationsgebyr på 1000,- dkk.
Udenfor fortrydelsesfristen:
Vi refunderer som udgangspunkt ikke beløbet. Der kan dog være særlige omstændigheder, hvor du kan overføre din plads til en anden, såfremt denne har gennemgået vores godkendelsesproces. Dette aftales med os.
Ikke den ønskede effekt af dit ophold?:
Vi er selvfølgelig kede af, at du ikke føler, du fik noget ud af dit ophold. Vi er alle forskelligt bygget, og vi kan derfor ikke garantere, at du vil få den effekt ud af opholdet, som du forventede. Vi refunderer derfor ikke dit køb.